Thursday 10 May 2012

Lazy Post

Yup yup yup,mcm biasa semua benda pun malas and aku pun malas nk melalut
since buat blog baru balik ni tkdela aku sllu post benda menarik pun,nafsu time nak buat balik tu KEMAIN.
bkn xnk post ke ape tp penyakit M tu mmg 98% ade dlm badan&diri ini,malang utk diri sendiri xde kekuatan utk melawan okokokokokokokokokokok bukan ayam berkokok tapi okay
antara yg aku nk post tp xtercapai atau erti kata lain M

1.bubble soap dreamflash ( oh mang.. ni bulan lepas punya kot xsilap )
2.picnic & riadah
3.usrah dekat masjid and makan kat restoran halal dkt dlm masjid tu
4.pergi ikea dgn wannabebes =')
5.pergi afimall dgn bestie dunya&akhirat ku <3
6.pastu smlm ade record firework pattern baru kot agak terpegun&terpesona utk Victory's Day
   and banyok lagi hikhikhikhik *gelak manjee*

korg nk abaikan intro atas pun boleh & dialu2kan sb tujuan utama sbnr nk ckp psl video2 ni

sweet&lawak kan? tapi sygnya video ni bulat2 tiru video asal yg kt bwh ni

kan kan? sebijik lagi sejibik ! hohoho

yg ni pun sama tapi aku suka yg ni sb lelaki dlm video clip ni mmg taste gue dong :p

yang ni mmg out ! hahahaha "maafkan saya" aku mmg susah nak minat ape sahaje yg dari korea,xsuke! sowwy weee weee ~ 

okay,mmg xde motif sgt pun aku share psl ni. Hampa je kn? Naseb la haha
Byeeee =///// (mood jiwa roller coster) deng!! :P

No comments:

Post a Comment